مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-26سياسي

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی| تکنیک سوم: صبرِ بی حاصل


یکی دیگر از تکنیک هایی که رسانه های فارسی زبان بیگانه در حوزه علوم شناختی بکار می برند این است که به مردم القاء کنند نسبت به مواردی که در ایران اصطلاحاً می گویند اگر صبر کنید درست می شود، - خبرگزاری فارس- گروه رسانه: تفکر و تعقل که یکی از عناصر کلیدی تصمیم گیری است در ذهن و مغز انسان صورت می گیرد و رسانه ها بویژه رسانه های فارسی زبان بیگانه تلاش می کنند براساس اهدافی که دارند در این فرایند دخالت کنند.

ایجاد، تغییر یا تقویت باورها، از کارکردهای رسانه ها در همراه سازی مخاطبان بشمار می رود.

**چگونه تصمیم درست بگیریم؟ همه ما در زندگی روزانه دائما در حال تصمیم گیری هستیم، روزانه ممکن است ده ها تصمیم را در حوزه فردی و جمعی بگیریم که به تناسب جایگاه و مسوولیتی که داریم اثرات خرد و کلانی به همراه داشته باشد.

هر اندازه که این تصمیمات دقیق تر و صحیح تر باشد، مسیر رو به جلوی حرکتی ما هوشمندانه تر پیموده خواهد شد، برعکس این موضوع هم کاملا محتمل است، بارها دیده ایم که تصمیم های غلط چه خسارت ها و زیان هایی در جامعه و کشور به همراه داشته است.

در ریشه یابی بسیاری از معضلات و مشکلاتی که در سطح با آن مواجهیم، به تصمیمات غلط فردی یا سازمانی می رسیم، بنابراین باور داریم جامعه ای به پیشرفت می رسد که اعضاء آن جامعه بتوانند تصمیمات صحیحی اتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی| تکنیک سوم: صبرِ بی حاصل

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی| تکنیک سوم: صبرِ بی حاصل